Forsendelsespolitik

Nedenfor finder du den gennemsnitlige leveringstid for alle vores pakker:

Når en bestilling er afgivet, tager det 1 - 3 hverdage at behandle bestillingen. I hverdagene tager det en arbejdsdag, men hvis du bestiller fredag aften eller i weekenden, kan det tage lidt længere tid.
Når din bestilling er behandlet, bliver den sendt, og levering tager i gennemsnit 8 - 12 hverdage.

Vi gør vores bedste for at gøre bestillings- og leveringsprocessen så enkel som muligt for vores kunder. Hvis du dog har spørgsmål eller yderligere bekymringer, kan du kontakte vores kundeserviceteam. Nedenfor forklarer vi, hvordan din bestilling behandles og leveres.

Afgivelse af bestilling
Bestillingsprocessen hos [Shopnavn] er så enkel som muligt. Først skal du gå til produktets side og lægge det ønskede produkt i din indkøbskurv. Klik på den sorte knap "Læg i kurv".
Sørg for, at du har valgt de rigtige varianter. Hvis alt er i orden, skal du klikke på knappen "Gå til kassen". På informationssiden skal du indtaste de korrekte adresseoplysninger. Sørg for, at alle oplysninger er korrekte. Når disse oplysninger er udfyldt korrekt, kan du klikke på knappen "Videre til leveringsadresse".
På "Levering"-siden har du mulighed for at kontrollere de indtastede adresseoplysninger. Det vil også blive påpeget, at hver levering er helt gratis. Som et tegn på vores påskønnelse af vores kunder dækker vi altid forsendelses- og leveringsomkostninger.
Du kan nu fortsætte med et klik på knappen "Videre til betaling".
Ved betalingsmetoder har du mulighed for at vælge mellem forskellige betalingsmuligheder. På hellostella.com er alle betalingsmuligheder SSL-krypteret, hvilket betyder, at du altid kan stole på et sikkert betalingsmiljø.

  • Klarna (betaling senere)
  • Kreditkort (AMEX, Mastercard, Maestro, Visa)
  • Paypal-konto
  • EPS
  • Sofort

Når du har valgt den rigtige betalingsmetode, skal du klikke på knappen "Afslut bestilling", og du vil blive videresendt til din valgte betalingsmetode. Følg instruktionerne på denne side for at afslutte din bestilling. Hvis du skulle opleve problemer med din bestilling, kan du kontakte os når som helst.

Forsendelsesomkostninger
Vi dækker forsendelsesomkostningerne for hver bestilling. Alle vores produkter bliver leveret direkte til din adresse 100% gratis. Der kræves heller ingen minimumsbestillingsbeløb.

Forsendelse af din bestilling
Har du fundet det perfekte outfit eller accessory på vores hjemmeside? Så vil du naturligvis gerne have det så hurtigt som muligt! Derfor sikrer vi, at din bestilling behandles og sendes hurtigt.
For at sikre rimelige priser på vores produkter har vi valgt at samle pakker i store mængder og først sende dem ud, når vores minimumsantal er nået. Vi håber på din forståelse og villighed til at hjælpe os med at skabe en bedre og sundere verden.

Bemærk venligst: Ligesom mange andre onlinebutikker er vi meget travle, og der kan være forsinkelser på grund af COVID-19-pandemien. Vi beder om, at du tager dette i betragtning, når du afgiver din bestilling. Vi vil gøre vores bedste for at sende din bestilling så hurtigt som muligt.
For at sikre, at din bestilling bliver sendt i dag, bedes du kontakte os via e-mail. Vores service-team hjælper gerne med den rette løsning.